headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto

controle en inleveren keepersmaterialen

25 5 2022
Met het naderen van het einde van het hockeyseizoen is het weer tijd om de keepersmaterialen te laten controleren (vaste keepers) en om de tassen in te leveren (wisselkeepers).

Voor onze vaste keepers:
De vaste keepers weten vanaf 13 juni in welk team ze komend seizoen spelen. 
Op donderdag 16 en 23 juni kunnen ze tussen 17:00 en 19:00 langs komen bij de materiaalcommissie op het terras. Er wordt dan gekeken of hun outfit past bij de categorie waar ze volgend jaar in spelen en daarnaast wordt de outfit bekeken op schade en maatvoering. 
Zorg dat je er bent, dit zijn namelijk de enige twee momenten die er dit seizoen zijn. 
Dit geldt ook voor de seniorenkeepers.

Voor teams met wisselkeepers:
De teams met een wisselkeeper en stoppende vaste keepers leveren hun tassen in op 25 juni of 26 juni in bij de materiaalcommissie. Dit kan voor of na de Kies-Je-Klus afspraak van je team. 
Er wordt dan gecontroleerd op schade en gekeken of er materialen missen.
Dit zijn de enige momenten om de tassen in te leveren, dus zorg dat je er bij bent.

Heb je vragen mail naar [email protected] of kom op donderdag tussen 18:00 en 19:30 langs bij het materiaalloket. We verwijzen ook graag naar de informatie op onze website.

Trainingsschema nieuwe seizoen

Terwijl velen van ons druk waren met het plannen van de afronding van seizoen werd op de [...]

Keeperstassen ophalen op zaterdag 27 augustus

Op zaterdag 27 augustus kunnen alle teams hun keeperstas ophalen. Vanaf 09:30 uur is de [...]

Zomerhockey

Na 2 juli zijn alle trainingen afgelopen.  Niet getreurd, want we starten vanaf donderdag 7 [...]

FIT Agenda

7-7 Zomerhockey
8-7 FIT Lab
9-7 Materialen voorbereiden seizoen 2...
10-7 KlusJeFIT Seizoensafsluiting
14-7 Zomerhockey