controle en inleveren keepersmaterialen
6 6 2022Met het naderen van het einde van het hockeyseizoen is het weer tijd om de keepersmaterialen te laten controleren (vaste keepers) en om de tassen in te leveren (wisselkeepers).
Voor onze vaste keepers (junioren en senioren):
De vaste keepers weten vanaf 12 juni in welk team ze komend seizoen spelen.
Op donderdag 22 en 29 juni kunnen ze tussen 17:00 en 20:00 langs komen bij de materiaalcommissie op het terras. Er wordt dan gekeken of hun outfit past bij de leeftijdscategorie en klasse waar ze volgend jaar in spelen. Daarnaast wordt de outfit bekeken op schade en maatvoering. De materiaalcommissie zorgt dan dat je outfit compleet is bij het begin van het nieuwe seizoen.
Zorg dat je er bent, dit zijn namelijk de enige twee momenten die er zijn tot begin oktober.
Voor teams met wisselkeepers:
De teams met een wisselkeeper en stoppende vaste keepers leveren hun tassen in op 1 juli of 2 juli in bij de materiaalcommissie. Dit kan voor of na de Kies-Je-Klus afspraak van je team.
Er wordt dan gecontroleerd op schade en gekeken of er materialen missen.
Dit zijn de enige momenten om de tassen in te leveren, dus zorg dat je er bij bent.
Heb je vragen? Mail naar [email protected] of kom op donderdag tussen 18:00 en 19:30 langs bij het materiaalloket. We verwijzen ook graag naar de informatie op onze website.