headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto

REMINDER: Kies-Je-Klus weekend

23 6 2022
Belangrijk bericht voor alle ouders van de jeugdleden van AMHC FIT

Binnenkort worden de teamindelingen voor het nieuwe seizoen bekend.
Zoals in eerdere berichtgeving over de teamsamenstelling al is aangekondigd, worden jullie allen tijdens het weekend van 25 en 26 juni verwacht tijdens de Kies-je-Klus sessie van het nieuwe team waarbij jullie dochter(s) en/of zo(o)n(en) zijn ingedeeld.
Deze Kies-je-Klus bijeenkomsten zijn er om met elkaar kennis te maken en taken voor het team en de club te verdelen.

Wij rekenen op jullie (VERPLICHTE) aanwezigheid tijdens de Kies je Klus!
Per jeugdspeler verwachten we minimaal 1 ouder. 
Dit geldt ook als je elkaar goed kent en de teamtaken onderling snel geregeld hebt!
De Kies-je-Klus sessies hebben een verplicht karakter gekregen, omdat we alleen met inzet van alle ouders kunnen zorgen dat alles draait en goed blíjft draaien. Alleen zo blijft het betaalbaar voor iedereen (dus streng, maar rechtvaardig).

De jeugdleden hebben het afgelopen seizoen ondanks de beperkingen weer door kunnen trainen en onderlinge wedstrijden kunnen spelen.
Dit alles kon alleen door de inzet van 102 clubvrijwilligers en teambegeleiders, coaches en scheidsrechters.
Ook op dit moment zijn vrijwilligers in hun vrije tijd voor de club aan de slag.
Zij doen dit omdat het belangrijk is voor alle kinderen om te kunnen sporten en het leuk is om samen te doen.
We kunnen niet zonder vrijwilligers en hebben weer frisse krachten nodig, dus KIES je KLUS!

Afmelden
Mocht je desondanks verhinderd zijn voor een Kies-je-Klus sessie, wat natuurlijk kan, dan verwachten wij een
afmelding en daarbij ook een opgave voor een team- of clubtaak.
Afmelden d.m.v. een mail aan [email protected]

Clubtaken
De clubtaken zijn de taken die uitgevoerd moeten in het belang van de gehele vereniging, Je kunt het vacatureboek met alle clubtaken waarvoor we mensen zoeken hier downloaden.

Ook zal worden gevraagd of er ouders zijn met ervaring op het gebied van hockeytrainingen en deze expertise in zouden willen zetten voor de jeugd onder leiding van de technische staf.

Teamtaken
F-jes: 
krijgen toelichting tijdens de Kies-je-Klus sessie

Ook zal worden gevraagd of er ouders zijn met ervaring op het gebied van hockeytrainingen en deze expertise in zouden willen zetten voor de jeugd onder leiding van de technische staf.
N.B.
- Alle E8, D en C teams krijgen een jeugdcoach
- De teamtaken inventariseren we tijdens deze bijeenkomsten en worden definitief gemaakt i.o.m. met de hockey-organisatie (teambegeleiders) en technische staf (coach

E6 tallen per team
- maximaal 1x coach/coachbegeleider
- maximaal 1x teambegeleider (= tevens bar coördinator)
- minimaal 3x spelbegeleider
- 1x organisatie evenement passend bij het team van je kind
- 1x verenigingstaken (zie vacatureboek)
iedereen is verplicht om bardienst voor het team te doen (teambegeleider regelt dit) en om vervoer te verzorgen bij uitwedstrijden

E8 tallen per team:
- maximaal 1x coach/coachbegeleider
- maximaal 1x teambegeleider (= tevens bar coördinator)
- minimaal 3x scheidsrechters
- 1x organisatie evenement passend bij het team van je kind
- 2x verenigingstaken (zie vacatureboek)
iedereen is verplicht om bardienst voor het team te doen (teambegeleider regelt dit) en om vervoer te verzorgen bij uitwedstrijden

11-tallen per team
- maximaal 1x coach/coachbegeleider
- maximaal 1x teambegeleider (= tevens bar coördinator)
- minimaal 4x scheidsrechters
- 2x organisatie evenement passend bij het team van je kind
- 4x verenigingstaken (zie functie/takenboek)
iedereen is verplicht om bardienst voor het team te doen (teambegeleider regelt dit) en om vervoer te verzorgen bij uitwedstrijden

Indeling Kies-je-Klus dagen 25 en 26 juni
(indeling op basis van het nieuwe team)

Zaterdag 25 juni
10:30 – 11:30 Jongens F en Jongens E6 teams
12:00 – 13:00 Jongens D en Jongens C
13:30 – 14:30 Meisjes C 
15:00 – 16:00  Jongens B en Jongens A

Zondag 26 juni
10:00 – 11:00 Meisjes F en Meisjes E6 teams
11:30 – 12:30 Meisjes E8 en Jongens E8
13:00 – 14:00 Meisjes D teams
14:30 – 15:00  Meisjes B en Meisjes A

N.B.
1. Alle E8, D en C teams krijgen een jeugdcoach
2. De teamtaken inventariseren we tijdens deze bijeenkomsten en worden definitief gemaakt i.o.m. met de hockey-
organisatie (teambegeleiders) en technische staf (coach

Trainingsschema nieuwe seizoen

Terwijl velen van ons druk waren met het plannen van de afronding van seizoen werd op de [...]

Keeperstassen ophalen op zaterdag 27 augustus

Op zaterdag 27 augustus kunnen alle teams hun keeperstas ophalen. Vanaf 09:30 uur is de [...]

Zomerhockey

Na 2 juli zijn alle trainingen afgelopen.  Niet getreurd, want we starten vanaf donderdag 7 [...]

FIT Agenda

7-7 Zomerhockey
8-7 FIT Lab
9-7 Materialen voorbereiden seizoen 2...
10-7 KlusJeFIT Seizoensafsluiting
14-7 Zomerhockey