headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto

club_bardiensten

Barplanning zaterdag 3 september tot en met 8 oktober 2022

Zaterdag 3 september - Polderdag Zaterdag 10 september
Per team 2 personen!  Per team 2 personen! 
Shifts Team 1 Team 2 Shifts Team 1 Team 2
08:00 - 10:00 MO12-4 (D) JO12-2 (D) 08:00 - 10:00 MO10-Oranje (8E) MO10-Wit (8E)
10:00 - 11:30 MO10-Roze (8E) JO10-Rood (8E) 10:00 - 11:30 MO10-Groen (8E) JO10-Blauw (8E)
11:30 - 13:00 JO12-1 (D) MO12-5 (D) 11:30 - 13:00 MO14-2 (C) MO14-4 (C)
13:00 - 14:30 MO14-3 (C) MO14-6 (C) 13:00 - 14:30 MO16-3 (B) MO14-1 (C)
14:30 - 16:00 JO14-1 (C) X 14:30 - 16:00 MO18-4 (A) X
16:00 - 18:00 JO18-2 (A) X 16:00 - 17:30 MO18-3 (A) X
17:30 - 19:00 MO18-5 (A) X
Zaterdag 17 september Zaterdag 24 september
Per team 2 personen!  Per team 2 personen! 
Shifts Team 1 Team 2 Shifts Team 1 Team 2
08:00 - 10:00 MO9-Roze (6E) MO9-Oranje (6E) 08:00 - 10:00 MO12-7 (D) MO9-Paars (6E)
10:00 - 11:30 JO9-Mix (6E) JO9-Blauw (6E) 10:00 - 11:30 MO8 Roze (F) MO9-Wit (6E)
11:30 - 13:00 MO12-6 (D) JO12-3 (D) 11:30 - 13:00 JO14-2 (C) MO14-4 (C)
13:00 - 14:30 MO14-5 (C) JO14-3 (C) 13:00 - 14:30 MO16-5 (B) JO16-2 (B)
14:30 - 16:00 MO16-6 (B) X 14:30 - 16:00 JO16-3 (B) X
16:00 - 17:30 JO16-1 (B) X 16:00 - 17:30 MO18-1 (A) X
17:30 - 19:00 JO18-1 (A) X 17:30 - 19:00 MO16-4 (B) X
Zaterdag 1 oktober Zaterdag 8 oktober
Per team 2 personen!  Per team 2 personen! 
Shifts Team 1 Team 2 Shifts Team 1 Team 2
08:00 - 10:00 MO8-Paars (F) JO9-Rood (6E) 08:00 - 10:00 MO12-5 (D) MO10-Roze (8E)
10:00 - 11:30 JO10-Geel (8E) MO10-Paars (8E) 10:00 - 11:30 MO12-1 (D) MO9-Groen (6E)
11:30 - 13:00 MO12-3 (D) MO12-2 (D) 11:30 - 13:00 MO14-3 (C) MO12-4 (D)
13:00 - 14:30 M014-2 (C) MO14-1 (C) 13:00 - 14:30 MO16-1 (B) MO14-6 (C)
14:30 - 16:00 MO16-2 (B) X 14:30 - 16:00 MO16-3 (B) X
16:00 - 18:00 M018-2 (A) X 16:00 - 17:30 JO18-1 (A) X
17:30 - 19:00 JO16-1 (B) X


Waarom zijn er vrijwilligers achter de bar nodig? 

‘’Vele handen maken licht werk & en het is leuk om iets te doen voor de club!’’

De contributie van de leden wordt volledig ingezet voor de hockeyontwikkeling van onze spelers: salarissen trainers, bijdrage KNHB, veldhuur en materialen. Hierbij streven we er als club naar het leidende principe ‘alle teams een (jeugd)trainer en kundige technische begeleiding van deze trainers'  waar te maken.

De barinkomsten worden gebruikt voor het onderhoud van de accommodatie en besteed aan evenementen voor en met de leden. Om die reden organiseren we de bar bezetting met de inzet van ons allemaal!

Daarbij is het clubhuis en de bar de centrale ontmoetingsplek van FIT! Niet alleen voor de kinderen maar ook voor de ouders. En ook vanachter de bar is het leuk om daar deel van uit te maken, drankjes en broodjes te organiseren, bij te praten met bekenden maar ook nieuwe ouders te ontmoeten.

De bardienst is dus niet alleen een moetje maar ook echt belangrijk voor de club en gezellig. Het is een eenvoudige en laagdrempelige manier om een positieve bijdrage aan de club te leveren!

 
Belangrijke informatie bij de barplanning op de zaterdagen

* De bardienst is een teamtaak en is een verantwoordelijkheid van het gehele team. Ieder team draait bardiensten - er zijn geen uitzonderingen.

De teams regelen zelf de bezetting. Het is de verantwoordelijkheid van de teambegeleider om de barplanning met het team te delen en de bardiensten binnen het team te coördineren en te plannen. Tip! Deel ouders middels een schema in voor de barplanning en laat ouders onderling ruilen wanneer zij niet kunnen (niet via de barcommissie/ barplanning o.i.d.).

* Tot de taken van de bardienst horen ook het legen van vuilnisbakken, schoonhouden en opruimen van bar, keuken en tafels en het ondersteunen van de opstarter of de afsluiter.

* De duur van een bardienst is 1,5 tot 2 uur. Per dienst levert ieder team TWEE personen voor de bardienst. Het is niet mogelijk om een bardienst op te splitsen. 

* We streven ernaar om de barplanning per competitieblok op te stellen en te communiceren. Het is helaas niet mogelijk om een bardienstplanning voor het gehele jaar te maken

* Bij de planning wordt zoveel als mogelijk rekening gehouden met overlap tussen de (thuis) wedstrijdplanning. 

* Bardiensten worden over een speeljaar, zoveel als mogelijk, gelijkwaardig verdeeld over de teams. Hierbij wordt ook rekening gehouden met de grootte van de teams (dit betekent dat een juniorenteam vaker kan worden ingepland dan een jongste jeugdteam).

* Er is geen vast aantal bardiensten per team per jaar. Afhankelijk van speeldagen en benodigde capaciteit zal komend seizoen meerdere keren een beroep op een team worden gedaan. 

Bedankt voor jullie inzet! 

Alvast een leuke bardienst en namens de barcommissie veel dank voor jullie aanwezigheid en inzet! 

 

Trainers van de maand september

Iedere maand benoemt de Technische Staf Jeugd (TSJ) een trainer(s) van de maand die training [...]

Grote Club Actie is gestart!

Ook dit jaar doet FIT weer mee met de Grote Clubactie. We roepen al onze leden op om mee te doen [...]

Beperkte parkeergelegenheid bij FIT

Door diverse werkzaamheden rondom het terrein van AMCH FIT zijn er nóg minder parkeerplaatsen [...]

FIT Agenda

Nog geen agenda punten.